5 اشتباه که شش تکه شدن شکم ( سیکس پک ) شما را به تاخیر می اندازند | رژیم غذایی

5 اشتباه که شش تیکه شدن شکم ( سیکس پک ) شما رو به تاخیر میندازن

شمام می خواید شکم خود رو عضله ای و شش تیکه کنین؟ دوست دارین یه هیکل باب روز و دلپذیر و ورزشکاری داشته باشین؟ دوست دارین از شر چربیای ذخیره شده در شکمتون راحت شید و به جای اون زیبایی عضلاتش رو به رخ بکشین؟ دوست دارین شکم سیکس پک و شش تیکه داشته باشین؟ بسیار . تاحالا چه کارایی واسه رسیدن به هدفتون انجام دادین؟ میدونید که تمرینات ۶ تیکه کردن شکم خود به تنهایی شما رو به خواسته تون نمیرسونه؟ باید بدونین که هر تمرینی شکم شما رو عضله کنه بازم به اون معنی نیس که عضلات شکم شما خود رو نشون بدن. درصورتی که شکمتون چربی جمع شده داشته باشه هیچ وقت نمی تونی عضلات شکم خود رو ببینین. شما در کنار تمریناتی که واسه عضله ای کردن شکمتون انجام می دید باید روی آب کردن چربی های شکمتون هم تمرکز کنین. در ادامه ۵ اشتباه که موقع آب شش تیکه کردن شکمتون مرتکب میشین رو تقدیم حضوتون می کنیم.

۱. انجام یه حرکت ورزشی. انجام دادن تنها یه حرکت ورزشی و فقط از یه زاویه هرچقدر هم که با فشار و تمرین زیاد انجام شه بازم شما رو به خواسته تون نمیرسونه. شما باید عضلات شکمتون رو با تمرینات جور واجور و از جهات متفاوت ورزش بدین تا بتونین به یه شکم شش تیکه برسین. تلاش کنین تمرینات مختلفی مثل دوچرخه ثابت، دراز نشست، بارفیکس و دیگه تمرینا به صورت همزمان استفاده کنین.

۲. انجام هر روزه تمرینات. شاید فکر کنین تلاش یه ریز شما رو به هدفتون می رسونه و هر چی بیشتر تلاش کنین زودتر شکم شش تیکه دارین اما نکته ای که اونو از یاد بردین اینه که عضلات شما نیاز به استراحت دارن. شما هرچقدر که عضلاتتون رو ورزش بدین لازمه یه تایم هم واسه ریکاوری و استراحت بدنتون اختصاص بدین.

۳. فرم نادرست حرکت. مهم نیس چقدر به خودتون سختی می دید اگه یه تمرین رو درست انجام ندین به نتیجه که نمی رسین هیچ شاید دچار آسیب هم بشوید. هنگام تمرینات شکم باید دقت کنین که عضلات شکم شما باید در تمرینات موثر شن. اگه حس می کنین به جای شکمتون بیشتر فشار روی گردن یا نیم تنتانه بدایند که روش انجام حرکت رو درست نشناخته اید.

۴. انجام تمرینات با سرعت بالا. شاید عجله دارین و دوست دراید زودتر نتیجه بگیرین و یا شاید انرژی زیادی دارین و می خواین اونو خالی کنین اما یادتون نره که انجام زیادتر از اندازه سریع حرکات ورزشی باعث می شه که شما به نتیجه دلخاهتان نرسید. تمرینا باید سیکل درست خود رو طی کنن به این صورت که در کنار فرم درست انجام تمرین به فواصل وقتی که باید بین تمرینات باشه هم توجه کنین.

۵. تنفس غلط. بیشتر ما هنگام ورزش تمایل به نگه داشتن نفسای خودمون داریم و فراموش می کنیم که باید تنفس عمیق و منظم داشته باشیم. خیلی مهمه که هنگام ورزش با تنفس درست به موقع و منظم نفس بکشین تا سیستم گردش خون شما اکسیژن رسانی به عضلاتتون رو خوب بکنه.

.

منبع : 7ganj.org

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *